Skara by night

Jag har ju börjat att jobba lie smått igen. Passar på att jobba ibland de dagarna som David är ledig och lite helger. I lördags natt var det iallafall full fart i Skara. Den årliga Oktoberfesten satte igång. Tyvärr så fortskred inte kvällen som den brukade, utan först började det m att en kille sparkade på jobbarkompisens bil vilket resulterade i att ett helt gäng gick på honom och som om det inte vore nog med det...vid kl 03 på natten kom det en dam springandes o slet upp min bildörr och skrek hysteriskt att hon precis blivit rånad!! Ja, herregud! Klockan hann att bli fem på morgonen innan jag kom hem... Hon kom i chock inne i min bil, jag fick ringa polisen och sen blev det ett stort pådrag med allting. Hundar skulle spåra rånana och vägar blockerades av poliser runt hela Skaraberg.
Jag har nog gått hemma i min egna lilla trygga värld lite för länge nu för jag har uppenbarligen glömt (eller förträngt) all skit som händer nattetid... 

...och natten till idag kan jag inte komma ihåg att jag sovit mer än ett par timmar. har mest legat och kastat mig å svettats för att vid 4-tiden på morgonkvisten begripa att maguinfluensan var ett faktum:(


Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, man blir allt invaggad i säkerhet under tiden man går hemma, hihi.

Taxidriver? Kul. Fast att jobba natt verkar hektiskt.

Milla

2010-09-21 @ 06:55:19
URL: http://coloredthoughtsofmine.blogspot.com
Postat av: Nettan

fyfarao vilka nätter du har haft !!!

2010-09-21 @ 21:17:26
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0