Vad händer här då...??

Har helt glömt bort att skriva här på ett tag, men det känns som om dagarna bara försvinner för tillfället... Jag jobbar så mycket jag kan och får så det har faktiskt blivit en hel del nu vilket jag tycker är jättekul! Särskilt mysigt är det att få tillbaka den sociala biten med vuxna människor. Det började nästan krypa i mig lite nu efter att ha varit hemma såå länge:)

Nilsen växer och hittar på nya trix för varje dag som går, så nu händer det mesta här och lite till :))

David ringde på förmiddagen och sa att han var jättedålig... Han hade fått stanna lastbilen ett flertal gånger och hoppa ut å spy. Jag sa till honom att han skulle ringa åkeriet och be någon att möta upp honom så att han fick komma hem. Till slut insåg han också att det var det bästa, så nu är han hemma, matt och likblek och vi har satt honom i "karantän" i ett av barnens rum. Hoppas, hoppas att vi andra slipper ifrån den otäcka kräksjukan...



Vår älskade "3-tandade" lillebror :)) (3st uppe å 3st nere)

Kommentarer
Postat av: Moster

Snyggt Nils! JAg har allt hört rykten om byte av soffgrupp och tapetsering i Hedvigs rum så lite annat har du väl hunnit med? VI VILL SE NYA SOFFGRUPPEN! VI VILL SE NYA SOFFGRUPPEN! VI VILL SE NYA SOFFGRUPPEN!

2010-10-13 @ 18:21:39
URL: http://sjöhaga.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0