40 cm längre:))

Blir ju lite trött på sig själv mellan varven så då får man ju försöka att göra det bästa av situationen. Tålamod har jag med det mesta, men INTE med att spara ut håret:( Det går bara INTE!! Jag vet inte hur många gånger jag försökt och det slutar alltid med samma visa - Jag tar fram kökssaxen, klipper och sen ångrar jag mig!!

Innan jag opererade mig beställde jag en tid hos duktiga Linda på Kaluffsen här i Götene. Den tiden var nu i eftermiddag. Jag blev jättenöjd med resultatet och hoppas nu att det håller över jul och en bra bit efter det:))


Kommentarer
Postat av: Nettan

nu blev jag avis...jag har ju alltid varit korthårig men får ibland för mig att spara ut för att tappa tålamodet så åker det av...så här långhårig som jag är nu har jag aldrig varit...men jag vill ju ha läääängre...får nog best tid jag med

2010-11-25 @ 15:56:22
URL: http://nettanp.blogg.se.se
Postat av: Emma

Vad roligt att vi hann få se håret innan du tar bort det ;)

2010-11-25 @ 17:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0