Febern glöms bort med Teletubbisar...

Igårkväll skrek Nils tills klockan var närmare halv ett på natten... Han som ALDRIG brukar skrika var SÅ fruktansvärt ledsen och det hördes på skriket att det gjorde ont, men jag kunde för mitt liv inte förstå var han hade ont!??
Han somnade iallafall till slut med en ipren och av ren utmattning och imorses var han lika trött...
Förklaringen var att han har närmare 40 graders feber, så idag har vi inte sett till honom sådär jättemycket. Han har mest sovit. Nu är han iaf vaken och det bara blossar om kinderna på honom och när man är liten å sjuk så får man lov att titta på sin alldeles egna dvd med de gamla hederliga TELETUBBISARNA:)) Han älskar den filmen, precis som hans systrar gjorde runt samma ålder. Jag och D kanske inte är lika fascinerade, men vad gör det...

Nu börjar nedräkningen inför min operation på måndag. Imorgon kl 10 så ska jag in till sjukhuset för inskrivning.., men innan jag går och lägger mig så ska jag se på mitt favoitprogram - Arga snickaren:) 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är såååååå söööt!!!

2010-11-03 @ 20:16:57
Postat av: Milla

Stackars liten:( Aldrig kul när de är sjuka. Hoppas ni får en bättre natt inatt.Milla

2010-11-03 @ 23:25:57
URL: http://bymecamkar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0