Snart är ännu en dag till ända här på sjuk...

img_0032 (MMS)

Snart är ännu en dag till ända här på sjukhuset.. Jag trodde vid en sekunds ögonblick imorses att jag skulle försöka att ta mig hem framåt eftermiddagen idag, men eftersom jag i princip inte sovit något på snart 2 dygn så ville sköterskan att jag iaf skulle stanna tills imorgon också ska jag få  lite "hjälp" att somna in ikväll;) Troligtvis har hon rätt. Det är nog det bästa att vara utvilad när man kommer hem till vardagen igen. Jag får ju iofs inte göra så mycket nu i ca 3 veckor framåt, men det tar nog på krafterna det också:)) Som jag redan skrivit så kände jag mig mer eller mindre medvetslös på förmiddagen. Jag låg här å halvsov när det knackade på dörren - där stod Louise S (en arbetskamrat). Gissa om jag blev glad av ett så oväntat besök:)) Hon stannade och vi ventilerade en bra stund, så rätt som det var kom de å sa att det redan var dags för lunch..  Dessutom hade hon med sig en present - En underbart söt liten älg:) Tack snälla Louise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0