När orken faller på....

NU finns det nu lite saker hemma att sätta sig och grejja med innan jag dör av uttråkning!!

David var gullig och körde mig till Mästers Blommor här i Götene där det finns så mycket MER än bara blommor. Självklart kunde jag bett honom att handla sakerna åt mig, men av erfarenhet vet jag att det resulterar i att han får åka tillbaka en gång till:)) 
Jag kände nu efter ca 14 dagars vila att jag måste ha någonting lättare att grejja med när jag orkar och vad passar bättre än att börja med att pyssla ihop adventsljustaken.. Jag köpte en träbricka, eneris (ska ha det utanför dörren) ljus och tidningen Lantliv som jag kan passa på att läsa och ev få lite inspiration från när det är dags för vila igen. Väntar ju också på Traderavinsten från igårkväll så att den får pryda blockljusen.

För en liten stund sedan kom min underbart snälla grannfru Mathilda med en kasse mossa som hon varit och plockat igår. Jag fick med lite snö i kassen, men vad gör det när man får den med hemleverans:) TACK SNÄLLA!!


Ja. Det finns FYRA ljus;)


Kassen från grannfrun med mossa och en gnutta snö:)


Kommentarer
Postat av: Milla

Har läst ifatt lite här i bloggen och ser att du haft en besvärlig resa.

Hoppas allt nu går åt rätt håll.Krya på dig!

Kram Milla

2010-11-24 @ 09:12:40
URL: http://bymecamkar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0