Liten blir stor:)

Åh, vad tiden går fort! Idag fyller min minsta tjej Hedvig 9 år. Det känns faktiskt inte som det var så längesedan hon föddes, men uppenbarligen är det det:)
I eftermiddag ska hon ha kalas för 19st kompisar och jag måste säga att jag beundrar hennes pappa som fixar det helt själv. Han ringde igår och ville låna stora skålar, tillbringare och dessutom en dammsugarpåse! Nja.. hade jag varit som han så hade jag nog väntat med dammsugningen tills kalaset var slut:))

Stooort grattis Heddan på födelsedagen!!


2 år gammal och det lyser bus om henne:))


Å nu, en lugn å fin tjej...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Grattis till "lill" !!!...ja du åren går fort , för fort min store är ju 18 och fattar inte hur det har gått till ??!!

2010-11-19 @ 20:10:10
URL: http://nettanp.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0