Lite piggare idag (som tur är).

Nilsen har för första gången i sitt liv varit riktigt dålig. 40 graders feber, hostig och rinnande mage. Igårkväll bytte vi 5 blöjor inom loppet av en timma!! Vet inte var han fått det ifrån, men jag gissar att det är någonting som kusin Sten "bjöd" honom på när vi var där i lördags...
Idag är ha iallafall betydligt piggare och det är skönt för alla parter.
Träffade hans barnmorska igår på Ica och hon sa att om han fortfarande hade så hög feber när han vaknade idag, så skulle vi ringa in till Barn i Lidköping. Hon sa också att han skulle få riktig saft (m socker) att dricka så att han fick energi och dessutom isglass. Gissa vem som tyckte att det var SÅÅ gott och genast blev på mycket bättre humör:))

Igår var jag på sjukhuset för inskrivning. Jag fick träffa min läkare, narkosläkare och sköterskor. Ta blodprov, välja ut frukost, lunch och middagsmenyn inför kommande vecka och till sist frågade sköterskan om jag var sällskapssjuk av mig eller om jag ville ha ett eget rum?(haha). Träffade faktiskt en jättegullig tjej i min egen ålder som skulle opereras direkt efter mig på måndag. Vi fick följas åt under gårdagen och trivdes jättebra ihop, men vi valde ändå varsin "enkelsuit". Vi kan ju träffas sen och prata ändå... 

Nu är iallafall nästan hela huset kliniskt rent så nu tänker jag ta en liten paus och åka iväg till Grands tyg- och lampaffär som har 50% på ALLA metervaror, vilket är = julafton för mig!!


Åh, vad gott med jordgubbssaft!!


..och det syns på ögonen att han fortfarande inte är feberfri.

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Hoppas han kryar på sig snaart. Är så trist med sjuka barn.

2010-11-06 @ 17:43:14
URL: http://storasyrran.blogg.se/
Postat av: sandra-en bra blogg!

så söt :)

2010-11-15 @ 13:32:40
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0