Jag överlevde detta också:)

Kl 05.00 imorses var det uppstigning. Taxin skulle hämta mig ca en timma senare och jag ville gärna duscha hemma innan operationen. Kl 07.00 fick jag "frukost" bestående av 7st tabletter. Halv åtta var jag på operation å 10.15 vaknade jag till och då var allt klart. Ärligt talat så vågar jag INTE tänka på hur ont jag kommer att ha när morfinet går ur kroppen... Sköterskan var hos mig alldeles nyss och sa till mig att jag ska vara medveten om att jag genomgått en stor bukoperation så hon sa att jag troligtvis blir kvar ända tills på torsdag. Vilken himla tur att jag har Henning Mankells nya bok med mig i bagaget:)) Besök har jag också haft idag. Först kom David å Nils. De hade nämligen varit på barnmottagningen som ligger våningen under och sökt för Nilsens ihållande feber o skrällande hosta. Det var tydligen inget allvarligare än en vanlig förkylning eftersom barnläkaren sagt till D att Nilsen var det friskaste barnet han träffat under dagen och med tanke på hur snabbt han kröp omkring i korridoren här så får jag en känsla av att herrn är på bättringsvägen:) Sen kom min älskade mamma med färska frallor till kvällskaffet - Jösses vad gott det smakade!! Nä.., nu kanske det är dags att börja att tänka på refrengen. Ta på pyamasen å sen se om det finns något sövande program på tv'n. Natti, Natti.

Kommentarer
Postat av: Jenny k

Bukoperation???? Nu blir jag orolig... Kram

2010-11-09 @ 18:13:16
URL: http://Kihlstroms.bloss.se
Postat av: Emma

Tänk när jag mamma kom med daimtårta som jag smygåt på sjukhuset och sen fick så ont i magen att jag fick spruta i benet. Det var ju några dagar innan det kom fram att Stenen hade lagt låret över tarmen.

2010-11-09 @ 21:23:14
URL: http://sjöhaga.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0