En Sten på bordet

Igår var det full fart här i princip hela dagen. Rörmokaren och min granne Mathilda var här på förmiddagen, strax efter lunch kom syrran med sina 2 små + hund, tjejernas pappa var å lånade grejjer till kvällens barnkalas och under tiden kom Bitten och hennes höggravida dotter Malin. Syrran tyckte nog att vi behövde bli några till för hon passade på att ringa efter mina tre tjejer (som var hos sin pappa) så att de kunde komma hit och leka med sina kusiner:) Om jag nu räknat rätt så var vi "bara" 11 personer här ett tag... Så det blev en eftermiddag med full fart!

Kusin Sten blir nog med all säkerhet telefonförsäljare när han blir stor. För att inte vara äldre än han är, så är han en mästare på att trycka på knapparna och sen låtsasprata i luren:))
När sen syrran tyckte att det blivit dags för hemfärd, så var det ingen av barnen som nappade på det förslaget..., så ist klädde hon på sig själv och hunden och sa att de åkte hem utan dom... Stackars Maja. Det är tur att hon är så gudomligt snäll som hon är:)  




Ja, man får sitta på köksbordet när ens lilla stortå hamnat under en
brevpress!!


Kommentarer
Postat av: Fru W

Haha, skön bild på hunden :)



Är Malin gravid?? Å det visst inte jag, fast jag hänger inte med så mkt vad som händer runtomkring längre.



Klart du ska börja använda kameran...varför har du inte gjort det?



kram å ha en bra dag!

2010-11-20 @ 14:32:43
URL: http://mamablues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0