Paket till mig:)

Igår kom äntligen smsét som talade om att det fanns ett litet paket till mig att hämta på posten från Nordic Feel. Ja, jag vet...jag har beställt den själv men blev glad iallafall. Det var min lilla favorit MAGNIFIQUE från Lancôme. Den luktar bara såå underbart gott!! En blandning av tunga, blodröda rosor & saffran som verkligen har blivit en klar favorit:) Frågar ni min mellantjej, så säger hon att den är så go... -Den luktar mamma!!

Passade även på att köpa en bukett rosor till min man som hade namnnsdag idag - GRATTIS!!






Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej anna! hur mycket energi har inte du?? du borde bli inrednings arkitekt...ni verkar ha hur fint som helst hemma :)

jag skulle vilja veta vart du köpt den underbart fina hisgardinen som du satt i köket???

kram kram

2010-03-21 @ 08:27:35
URL: http://kihlstroms.blogg.se/
Postat av: milla

Åh, härligt att unna sig en god doft. Mysigt att fylla på kärleken med gullig omtanke också. Då blev väl gubben go & glá.

Har väl missat massor här men ska försöka läsa ikapp.Kram Milla

2010-03-21 @ 13:36:56
URL: http://colormythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0