...ochså var söndagen snart slut.

...och just nu känner jag mig mer eller mindre medvetslös av både hunger och trötthet!
Åkte hemifrån redan innan kl 10. Hämtade först min syster i Mariestad och den åkte vi vidare ut till farmors hus där vi tillsammans med pappa skulle gå igenom ännu mer saker! Det finns verkligen hur mycket grejjer som helst i det huset, men jag varken kan eller får (för min man) ta med mer saker hem... Tur att han inte har varit ute i bilen än och tittat in i bagaget=))
För min syster är det MYCKET lättare.. Hon kan bara välja ut vad hon vill ha och sedan lämna kvar det eftersom hon ska flytta dit...

Nej, jag måste nog ta och laga lite mat nu innan jag svimmar av hunger & sen ska jag börja grejja lite i småtjejernas rum. Tapeten kommer ju inte förräns imorgon, men jag tänkte börja med att måla deras garderober med skoltavelfärg..  Vi har redan en stor tavla i köket (180x70cm) som jag gjort tidigare, men de önskar sig egna också, så det är väl bara att sätta fart att måla..




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha jasså du fick med dig lite hem iallafall...

Ha en bra måndag!

Kram

2010-03-08 @ 13:01:42
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: Anna

Maten var god...Filmen var sådär! :-)



Hoppas veckan din börjat bra!



kram

2010-03-09 @ 07:07:41
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Halloj halloj!



Allt bra med er idag? Härligt att det äntligen är onsdag, veckorna bra rusar iväg & snart är det fredag :-)



kramar

2010-03-10 @ 16:08:53
URL: http://alexeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0