Solen skiner!!

Åh, vilket underbart vackert väder det har varit idag. Det är till och med så att snön tinat bort från verandan:) Det som grämer mig lite är att jag inte kom iväg på någon promenad..., men det är bara att hoppas på att vädret är lika fint imorgon:)

Nu tänkte jag iallafall att jag skulle börja att sy hissgardinerna till stora tjejens rum. Vi får väl se om symaskinen och jag kan samarbeta smärtfritt idag. Jag tänker iallafall att göra ett tappert försök innan det ska lagas potatisgratäng, fläskfilé och inte att förglömma....se på melodifestivalen:)  

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för din kommentar hos mig...Dunderklumpen har återvänt efter dagens bravader och landat i soffan.

Ibland blir det lite tokigt när man fixar & trixar....Gillar din bakgrund.

Milla

2010-02-06 @ 15:49:33
URL: http://colormythoughts.blogg.se/
Postat av: ♥ anna ♥

Tack detsamma! Så fin din blogg blev!

2010-02-06 @ 16:53:18
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0