"petas"

Nu springer tiden iväg... Om 11 dagar fyller vår lillkille redan 1 år!! Det är nu som jag börjar undra var min lilla bebis tog vägen? Tycker inte alls att det var så längesedan som jag gick här höggravid och väntade på att han skulle komma ut:))
Nu är det inte en lugn stund längre förutom när han vilar upp sig inför kommande påhitt.
 
Numera kryper han runt i raketfart, går några meter (om han inte har bråttom någonstans), bits, klättrar, petar och pratar mycket med de 3 ord han kan.
Att tända och släcka lampor hör iallafall till den dagliga favoritsysslan.






Kommentarer
Postat av: Milla

Grattis till Nilsen ...Söta små fötter och visst går det fort. Helt plötsligt når de överallt:)

Ha en härlig fredag.

Kram Milla

2010-12-10 @ 14:46:57
URL: http://bymecamkar.blogspot.com
Postat av: Milla

Hmm, jag läste visst fortare än Nilsen hann till nästa lampknapp;)

Grattis om 11 dagar Nilsen:))

Jag igen, Milla

2010-12-10 @ 14:47:49
URL: http://bymecamkar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0