Sponsrad av pappas röda chinos:))

Det började egentligen med att jag skulle upp och leta efter någonting på vinden. Började riva runt lite...hittade ett par jättesöta tavlor från Tradera och en jättevacker kudde jag köpte för ett par år sedan på butiken FÖRR i Skövde. Givetvis fick de följa med ner för jag kände att jag ville använda detta igen:)

Bestämde mig för att ljusa upp sovrummet lite och använda grejjerna därinne, så ner åkte den mörkblå fondtapeten och den ersattes av ljus, ljus grå men små silverstjärnor:)

För ett par veckor sedan fick jag ett par röda Ralph Lauren chinos av pappa som jag kunde sälja på Tradera. Det blev några hundralappar för dom så nu började jag kika runt lite på Blocket om det fanns något mer roligt att spendera pengarna på där istället:)

Hittade den här sänggaveln med tillhörande pottskåp som jag prutade ner till 200kr. Med lite vit färg så har den nu placerats i sängkammaren tillsammans med kudden och tavlorna...och i fönstret sattes det upp mörkgrå knytbandslängder. Det blev såå ljust å fint!! 














Kommentarer
Postat av: U

SAAA fint det blev!!!!

2010-08-20 @ 23:19:14
Postat av: Nettan

SÅ SNYGGT !!!

2010-08-21 @ 13:04:25
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Superfint,

wow vad dy har fixat & donat :-)



Ha en fin lördag

KRAM

2010-08-21 @ 13:30:30
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Petra

Jätte fint, men det var väl inte så längesen du tapetserade om eller?? Svårt att va nöjd, hehe!

2010-08-26 @ 20:45:34
URL: http://mamablues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0