I förebyggande syfte...

...så kände jag att vi var tvugna att byta ut vår spis innan Nilsen börjar att ställa sig upp, klättra och hänga i alla möjliga saker. Tidigare ägare till huset har gissningsvis haft en liten son som hängt och dragit allt vad han orkade i ugnsluckan...tills spärren gick sönder!! Alltså ville jag INTE ha en sån lättöppnad lucka. Jag kan med all säkerhet garantera er att Nils kommer att hänga lika ofta i ugnsluckan som hans tre storasyrror har gjort:))

Därför blev det inköp av en "ny" spis på Blocket. Dumt att slänga ut en massa pengar på en helt ny, när jag nästan är övertygad om att den här också kommer att få ta några smällar framöver...  


Än så länge speglar han sig bara i ugnsluckan:))

Kommentarer
Postat av: ♥anna♥

Ja det är bäst att ta det säkra före det osäkra!



Tack för tipset om kudden. Jag kände till det innan. Man får hitta små knep för att göra det lättare. Igår kändes det jättebra så jag hoppas på att det inte ska bli värre. Återstår att se hur det blir när jag börjar jobba igen nästa vecka!

2010-08-10 @ 11:29:27
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0