Idag kom farmors fina lakan äntligen till användning.

Vet inte vad det är, men just nu vill jag bara ha det riktigt ljust omkring mig. Kanske är det för att det börjar bli lite mörkare ute eller vad kan det bero på...?

På förmiddagen åkte vi in en sväng till Skara för att lämna tillbaka pappas släpkärra och när vi ändå var ute och åkte så passade vi på att kika runt på lite andra saker också. Egentligen skulle jag se om jag hittade något billigt golv till barnens rum men istället kom jag hem med krukor, nya blommor och en riktigt fin bricka i trä:)
Under tiden jag köpte detta så hade jag ÄNTLIGEN kommit på vad jag skulle ha för gardiner i vardagsrummet!! De fina lakanen med brodyr som jag ärvt efter farmor.
...och som jag har letat å funderat på vad jag skulle ha i mina vardagsrumsfönster, ochså ligger de i lådan i det gamla skåpet och bara väntar på att få hängas upp:))


Före...


..och efter. Såå ljust & fint!


Krukor från ÖoB


Den vackra spetsen på lakanen



...och träbrickan från Blomsterlandet.

Kommentarer
Postat av: u

SA fint:) Kommer garna forbi och kikar nan dag!

2010-08-23 @ 10:19:27
Postat av: Emma

Fina gardiner, och gött att slippa sy. Synd att emblemet kom uppochned, du kan säga att de hette nåt på V istället.

2010-08-24 @ 14:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0