Vidgade vyer, men inte mer "guld" för det...

Kände mig faktiskt riktigt pigg imorses så jag bestämde mig för att göra ett besök i skogen igen. Sagt å gjort. Jag åkte iväg, men inte till det gamla vanliga stället utan vidgade mina vyer och åkte åt andra hållet istället:)
Det hjälpte tyvärr INTE!! Efter knappt en timma så började jag känna mig kallsvettig, matt och synen blev konstig. Givetvis berodde det på medicinerna jag tog innan jag åkte så jag förstod att det fick räcka med den litern jag hittat och istället focusera mig på att ta mig hem... Uppenbarligen var jag inte så pigg som jag trodde, så jag får nog ta och vila ett par dagar till.. 










Kommentarer
Postat av: Nettan

har oxå letat efter guldet men regn stoppar mig hela tiden...

Visst är det JOBBIGT att vara begränsad...man vill så mycket men sen får man en "smäll i magen" och så ligger man nerklubbad...jag är så jä**a trött på min allegi...

2010-08-05 @ 20:00:17
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Milla

Hoppas du snart mår bättre. Kram Milla

2010-08-05 @ 21:47:20
URL: http://prefersimplicity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0