Jag blir såå trött!!

Fy, vad jag känner mig trött å matt idag!! Orken är brecis borta, huvudet spränger, jag mår illa och jag känner att jag skulle kunna gå å lägga mig nu med en gång. Dessutom blir jag ännu mer uppgiven när man inte får någon hjälp.. Jag har INTE ringt å bönat å bett om hjälp till farbror doktorn för att jag mår bra...utan tvärtom!!

Efter mitt besök på Sjukhuset i Lidköping för ca 5 veckor sedan fick jag hormontabletter som gjorde att jag gick rakt ner i botten. Ringde 2 dagar i rad, bad om hjälp, men ingen kunde hjälpa till eftersom den läkaren som har hand om mig hade semester i 5 veckor?!! Därför tog jag beslutet själv att sluta med dom, innan jag tappade bort mig själv helt.. Har ju iaf fått ett återbesök i slutet på september, och får jag ingen hjälp då så kommer jag att göra som lillasyster säger - söka på något ANNAT sjukhus.. Varför ska det hållas på å testas å mixtras med en massa tabletter som gör att man blir ännu sämre, när både jag och läkaren VET att jag behöver en operation...?


Kommentarer
Postat av: Nettan

Usch då !!! ja man måste vara "frisk" för att orka bråka med läkare tyvärr :(

var rädd om dig !!

2010-09-10 @ 19:55:19
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0