ännu mer besök & glädjande besked:))

Igår kom mamma å hälsade på mig en liten stund på kvällen. Hon hade med sig en underbar bukett med rosa blommor och en påse med färska bullar. Alltså fanns det ingen bra tillfälle igår heller att smygstarta något "nytt leverne" för min del;)

David är ju pappaledig i nästan en hel månad nu när jag är sjukskriven. Det värsta med att vi går hemma båda två är att vi har släppt alla rutiner och snart vänt runt hela dygnet... Tills imorses, då Nilsens fadder Peter ringde å ville ha kaffe eftersom han passerade Götene. Ooops!! Då var det bara att försöka å snabba på så gott det gick. Kaffe å pepparkakor lyckades vi iallafall trolla fram och en liten pratstund med Nilsen (i pyamas) hann han också med innan jobbet kallade och han fick åka vidare:)

Nu på eftermiddagen fick jag ett glädjande telefonsamtal. Jag har fått en halvtidstjänst med start ifrån 1 februari. Nu inväntar jag bara klartecken om den andra 50% tjänsten..och det hoppas jag få svar på inom en vecka:))    


Nils och Peter


Nilsen äter bulle och busar med mormor:)

Kommentarer
Postat av: Emma

2010-11-16 @ 19:48:12
Postat av: Anonym

Vad roligt med jobb! Grattis! :) Är det taxijobb?

2010-11-16 @ 19:49:25
Postat av: Emma

Det är alltså jag som är avsändare till båda övre inläggen :) svårt från ifånen.

2010-11-16 @ 19:51:06
URL: http://sjöhaga.com
Postat av: Hannah

Hihi vad lycklig han ser ut med bullen i handen:) Så sött!!

2010-11-17 @ 19:36:34
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0