Trevliga helgutflykter:)

Fredagen jobbade jag.. Tycker att det är såå kul att ha börjat jobba lite igen förutom att jag fick gå upp redan kl 03.30!! Jösses! Jag var nästan medvetslös hela dagen:)

Så blev det då lördag eftermiddag och den efterlängtade utflykten till syrran och hennes familj blev ÄNTLIGEN av. Det var ju ett bra tag sedan vi var och hälsade på dom, faktiskt nästan så jag skäms..., men det är ju som det är.. dagarna bara flyger iväg och det är väl som syrran säger - Vi bor för nära varandra...
Ja ja, trevligt var det iaf:)) Kusinerna lekte med varandra å hade skoj medans vi andra drack kanongott kaffe från deras nyinköpta Moccamaster - EN SÅN VILL JAG HA!!

Söndagen jobbade jag igen. Började iofs inte förräns kl 12, men innan allt kom i sin ordning så var det nästan så att svetten började lacka. Trasig bil, dubbla pass och ingen mat = en helt vanlig dag på taxi:))

(Har lånat ett par bilder av syrran eftersom min kamera inte vill vara mig till lags längre...)


Fika..


Nilsen och Stenen har kusinträff...



Kommentarer
Postat av: Ninni

haha titta hur jag ser ut mamma!!!!!!

2010-11-01 @ 20:47:09
Postat av: Milla

Hej & hopp. Jag bytte blogg och därmed försvann jag som jag brukar;/ Spårlöst ut i cyberrymden. Kikar ändå , lite blygsamt, in och säger hej=D

Vad Nilsen har växt!

Milla

2010-11-02 @ 22:04:50
URL: http://coloredthoughtsofmine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0