Ingen bra dag idag:(

Igårnatt sov jag inte speciellt mycket. Jag vaknade 3 gånger under natten. Jag hade kraftig huvudvärk och var så varm så att det pärlade sig på kroppen! Jag gick ut på verandan för att kyla ner mig och sen isäng igen för att efter ett tag vakna upp i samma skick.

På morgonen var jag darrig men efter att ha tagit tabletter så lättade det lite... Ulrika och Davids kompis Peter kom hit på eftermiddagen och fikade och jag kände mig ganska ok under några timmar, men sen vid elva tiden på kvällen började jag frysa så in i ------ så att jag fick lägga mig med mysdress och raggsockar under duntäcket för att kunna slappna av och sova. D tyckte att jag skulle ringa in med en gång men medans jag låg och övervägde det så stensomnade jag! Vaknade vid 4-tiden igen av att jag nu hade fått upp värmen igen, men nu på morgonen när jag vaknade var jag lika darrig, orkeslös och genomvarm som morgonen innan:(
 
Jag ligger här nu och känner mig likadan som förut, men termometern visar inget tecken på någon feber så jag avvaktar lite till.. Givetvis är jag rädd för att jag fått någon infektion i kroppen efter operationen. Jag vet att jag nog borde ringa sjukvårdsupplysningen nu, men samtidigt vet jag att det är helg och att jag då blir så illa tvungen att åka till Kss och det vill jag INTE pga att jag blivit så illa behandlad där en gång tidigare.

Varför kan det bara inte vara måndag morgon så att jag istället kan få komma in till Lidköping, där jag vet att personalen tar en på allvar och visar medmänsklighet?!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0