Från andra sidan häcken...


....kom min granne Mathilda igår med en såå fin "krya på dig" bukett. Tack snälla gulliga! Det värmer så nu när jag ligger här å mår allmänt skit!
Jag kom ju hem i torsdags eftermiddag å då kände jag mig någorlunda pigg. Det avtod ordentligt igår eftermiddag. Jag började att känna mig yr å svimfädig + att jag har ständig värk i magen så om jag ansträngde mig riktigt ordentligt så klarade jag ungefär av att vara uppe mellan 5-10minuter..

Ju fler timmar som passerade blev jag mer och mer orolig för om jag verkligen skulle må så här?! Tog mig efter en stund i kragen och ringde Sjukvårdsupplysningen å sköterskan jag pratade med trodde att yrseln kom av smärtan och att jag dessutom inte kunde vila på samma sätt här hemma som jag kunde på sjukhuset. Givetvis måste jag hålla koll på om jag fick feber. Då skulle jag tillbaka till sjukhuset på störtelibangen!!
Om jag inte känner att jag blivit något bättre så får jag nog tyvärr ringa in på måndag igen.

Som ni säkert redan förstått så gör jag för tillfället inga knop alls:( Ligger mest å vilar eftersom jag är yr å trött, det strålar i höger benet å tårarna bränner under ögonlocken.. Dessutom har jag ingen matlust men nu ska jag ändå försöka att jaga på min stora och mellersta dotter så att de sätter fart å lagar en riktigt god tacogratäng till kvällsmat:))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0