Det var som jag trodde...

Ringde till sjukhuset redan imorses å frågade om man skulle må som jag gjort under helgen.
- Absolut INTE! svarade sköterskan. Du ska vara hos oss kl 13.30.

David skjutsade in mig till Lidköping och jag hann inte mer än att sätta mig ner innan överläkaren kom och hämtade mig. Han sa att han hade hoppats på att jag hade blivit bra efter operationen så att vi hade sluppit att träffas mer:) Ja, vem har inte önskat det sa jag... Efter att ha tagit blodprov såg de direkt att det inte stod rätt till och under tiden han undersökte mig hittade han en svullnad på höger sida som var lika stor som en apelsin!! Jag hade alltså fått en kraftig infektion efter operationen, precis som jag misstänkt:(
Doktorn sa iallafall att jag var en redig tjej som kom dit och hade jag varit yngre så hade han lagt in mig på avdelningen på stört, men han litade på att jag var duktig och vilade ordentligt hemma.

Nu har jag fått 2 olika sorts tabletter som är lika stora som dasslock!! Jag skulle börja med dom på direkten och sen ska jag tillbaka på fredag igen för observation. Har det inte blivit bättre så skulle doktorn ta ställning till vad som skulle göras då..?!!


Min lilla fina Selma tar skydd från lillebrors upptåg:))



Kommentarer
Postat av: Mia

Kram på Dig :)

2010-11-22 @ 19:20:15
Postat av: U

Kram vännen!! :)

2010-11-22 @ 22:59:19
Postat av: Nettan

Hoppas att du blir bra !

2010-11-23 @ 12:58:26
URL: http://nettanp.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0