Obesvarad kärlek (än så länge).

Det har nu snart gått en vecka sedan den här killen dök upp på vår veranda. Han jamar å pratar, sitter å tittar in i fönstret. Han fryser så han skakar, men ger INTE upp för det! Han väntar å väntar på att mina småtjejer ska komma ut å besvara hans kärlek.
Tyvärr så sliter han ut sig i onödan. Så fort tjejerna är ute och den här kärlekskranke killen dyker upp så bönar de å ber om att få komma in igen... å ingen är ju gladare än jag för att det än så länge ligger till på det viset eftersom jag fortfarande inte tagit mig i kragen och varit hos veterinären med dom än....


Kommentarer
Postat av: Nanna

ujujujuj vilken sötnos! Tänk att dina töser kan motstå honom :)

2010-12-19 @ 21:16:50
URL: http://nannashem.blogspot.com
Postat av: ninni

det är ju miachel amanda och mattias katt

2010-12-22 @ 15:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0