Då tar vi nya tag!!

Ja, nu får det sannerligen vara slut på det roliga framöver... Det finns tyvärr 1000 ursäkter för att skjuta upp detta, men efter att ha sett min svåger tappa ca 15kg på drygt 3 månader så kom faktiskt motivationen som ett brev på posten:)
Jag lånade boken "Varför går jag inte ner i vikt?" av min mamma och redan efter att ha läst ett par kapitel så förstod jag, som tur var, ganska snart vad det hela gick ut på och eftersom jag ätit upp mig ordentligt under helgen som varit så tog jag nu tag i det & började idag:))

Trot eller ej men nu snöar det igen:( Ska det ALDRIG ta slut?!!
Jag har iallafall bestämt mig för att ta en promenad fram till Ica (7km tur & retur) och handla ingredienser till ett "bröd" som ska bakas i eftermiddag, så det är väl bara att plocka på sig ordentligt och komma iväg....




Kommentarer
Postat av: milla

Här föll snön inatt med;( Aprilväder ordentligt:) Låter som fler än jag går i vikt-tankar;) Ska försöka gå ned mina surt oppätna kilon jag med;)

Kram Milla

2010-04-05 @ 10:45:38
URL: http://colormythoughts.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja du, man får helt enkelt bita i det sura äpplet =))

2010-04-05 @ 23:22:29
URL: http://mamablues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0