Lugn lavendel.

Det sista..., ca 2 månader tillbaka så har jag haft så vansinnigt ont i kroppen och varit såå onormalt trött. Vet inte riktigt vad det beror på men armar, nacke och rygg värker så att efter en halv dag på jobbet så gör det till och med ont att styra bilen.
När jag var på Lundsbrunns kurort sist så köpte jag en duschcreme med lavendel. Den är helt ljuvlig! Bara inandningen av lavendeldoften gör att jag känner mig som "ny";)
David har varit urgullig och masserat min nacke, axlar och rygg i över 2 veckors tid nu för att det ska bli bättre. Det lindrar för stunden men efter en halv dag är det tyvärr samma visa igen..

Igår gick jag in på Susannes Body & Face här i Götene för att köpa lavendelolja. Hon berättade att hon hade en tjej som gick elev hos henne nu så att det var 1/2 priset på ALLA behandlingar! Plötsligt var jag inbokad på både 45min massage och ögonbryn/frans färgning. Längtar... Det ska bli såå mysigt att bli ompysslad en stund:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0