Hamstrar å rensar..

Ja, det har jag gjort ganska mycket nu inför den kommande flytten. Garaget är in i det närmsta proppfullt med grejjer samtidigt som jag redan kört iväg 2 stycken lass med saker till vår lokala Second Hand-butik.
Det känns ganska bra att gå igenom och rensa ett par skåp om dagen. Tror att det kommer att bli betydligt lättare att packa och flytta sen när det är ordning på sakerna. Frågan är ju om jag klarar av att hålla på ordningen i 7 veckor till..:)

Jag kan iallafall visa ett par saker som har tillkommit i "samlingen"...
Den gamla kaffekvarnen är ett second hand fynd och kistan köpte jag av en farbror i Hällekis i förra veckan. Ev ska den användas som soffbord.. Den är iallafall betsad men väntar också på att bli lackad men det får planeras in någon dag när Nilsen är hos dagmamman extra länge;)




Före..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0