Vi väntar tillökning:)

Jag fyllde år igår. Det blev bara lite kaffe och tårta på kvällen med mamma och svärföräldrarna. Tjejerna är och åker skidor den här veckan så vi får väl fira lite mer sen när de kommer hem.
Presenter fick jag iallafall. Precis ALLT som jag önskat mig!! Pengar till nya möbler, jättesnygga prydnadskuddar, massor med blommor och det finaste av allt - en labradorvalp!!

Nja.. jag fick ju inte direkt någon liten söt valp i en kartong med stor röd rosett kring halsen som man kanske kan tro;)  Valpen ligger fortfarande i sin mammas mage borta i Kristinehamn och väntas komma ut i vecka 10, men den är iallafall bokad till mig:)
Som tur är så är det ingen jaktlabbe utan en vanlig hederlig, svart tjockis labrador som gör att vi kommer att passa alldeles ypperligt ihop, han å jag:))

Jag pratade med uppfödaren idag och han sa att de gjort ultraljud på mamman i förra veckan och i nästa vecka skulle hon röntgas för att se hur många små som fanns i magen...

Givetvis finns det ju ingen bild i dagsläget men jag har iaf fått en bild på pappan och ett litet syskon som ni kan se här.







Kommentarer
Postat av: Camilla Sandberg

Åh Anna det är dom finaste. Jag hade två innan och now and then lånar jag min brors. Grattis!

2011-02-17 @ 20:24:23
Postat av: Em

Grattis i dubbelbemärkelse!! Vad härligt med hund!

2011-02-19 @ 19:39:02
Postat av: Nanna

Åh en sån underbar present!!! Avis!

2011-02-20 @ 20:46:42
URL: http://nannashem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0