takläggare & plåtslagare på plats

Ja, nu börjar utsidan att bli klar... I tisdags så lade pappa (som mest solade) och David dit taket och idag kom den bäste plåtslagaren T och satte dit hängrännor, stuprör och plåt uppe på vindskivorna. Själv får jag passa på att måla så mycket jag hinner under tiden som lilleman sover middag.

Igår eftermiddag var det ju så härligt å fint väder så jag bestämde mig för att måla och under tiden så satte jag Nilsen på en filt i gräset eftersom han fortfarande inte fått någon större fart på sitt krypande... Sagt å gjort. Jag hann inte mer än vända ryggen till så hade han krypit upp i jordhögen 2 meter därifrån:))






Kommentarer
Postat av: Nettan

nice !!!...här fick vi ju vänta läääänge på att få måla innan det blev uppehåll och trät torkade

2010-09-10 @ 08:46:20
URL: http://nettanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0