Me & I

Jag och Nils är ganska nyss hemkomna från ett mycket trevligt Me&I party hos kompisen Ulrika.
Det visades helt underbara kläder till barn & mammor i alla de klassiska, härliga färgerna som är deras koncept. Visst blir man jättesugen på att köpa både det ena och det tredje...., men kläderna kostar ju trots allt en hel del:( 

Jag hade nästan, men bara nästan lovat mig själv att inte köpa något, men helt plötsligt så kunde jag bara INTE motstå en såå gullig tunika till mig, så det blev efter lite filurande fram och tillbaka en beställning på en sådan så nu är det bara att vänta på att leveransen går snabbt så att jag snart har den i min ägo:)
Tråkigt nog så fanns inte de tillhörande, mörkgrå leggingsen kvar i min storlek, men man kan ju inte få allt;)
 

Visningen...


Här är Nilsen i knät på sin bästis Bitten....
 

...och det här är en lånad bild på mitt nyinköp:)

Kommentarer
Postat av: Nettan

så fin tunika..förstår att du köpt den !!

2010-09-13 @ 21:16:31
URL: http://nettanp.blogg.se/
Postat av: Petra

Riktigt söt! Men synd det är så dyrt bara!

2010-09-14 @ 13:15:27
URL: http://mamablues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0