Ny soffgrupp med luftbord & överraskningsfåtölj

Nu har jag krånglat IGEN!!

Det började med att jag både lessnade på de vita sofforna och att jag insåg att jag i fortsättningen troligtvis hade fått tvätta dom en gång i veckan eftersom vi plötsligt har fått en liten "minimarodör" i huset... Alltså sålde jag den vita gruppen och köpte mig en brun soffgrupp på Blocket här i Götene som INTE passade in i mitt vardagsrum hur jag än försökte:(
Satte ut den snabbt som attan på Blocket å sålde den turligt nog redan dagen efter:))

Där och då (i onsdags) hade vi nu INGEN soffa alls, men nu hade jag tänkt efter lite och bestämt mig för vad jag verkligen ville ha. Hittade en jättesnygg mörkgrå grupp i Skövde och efter en hel del tjat och prutande med säljaren så var den äntligen min!!
Hittade också ett såå snyggt soffbord i Falköping. DET VILLE JAG HA!! Det kallades "air" eftersom det ser ut som om bordsskivan inte sitter fast i underredet. Passade på att ringa å pruta m soffbordsägaren också när jag ändå höll på... å det var nästan så att jag skämdes till slut...men det blev mitt det också:)) 

Igår eftermiddag åkte jag iväg med Shell´s stora flyttskåp bakom bilen och samlade ihop möblerna. Först till Skövde å hämtade soffgruppen, sen vidare till Falköping och hämtade mitt "luftbord" och sen vidare hem med alltihopa för att inse hur fint det blev när allt kom på plats:))

...men den största överraskningen kom senare på kvällen. Efter att ha suttit invirad i filten i fåtöljen i ett par timmar igårkväll så hittade jag en knapp... När jag pillade på den så smög det sig upp en fotpall under benen på mig:)) VILKEN LYCKA!!
 

"Luftbordet" i valnöt


3-sitssoffan som var så stor så att herrn i huset till och med fick flytta
på sin förstärkare:)


...och överraskningsfåtöljen!!


Får ju inte glömma att tala om hur fint allt blev ihop m min orkideétapet:))

Kommentarer
Postat av: Nettan

Snyggt !!!!

2010-10-16 @ 09:50:29
URL: http://nettanp.blogg.se.se
Postat av: Emma

När jag började läsa inlägget trodde jag ett tag att du hittat din gamla gråa soffgrupp och köpt tillbaka den :)



Det var ju fint med grått. Är det tre olika gråa färger? och vad är det för fåtölj som står bredvid den grå fåtöljen?

Du förstår att alla blir väldigt nyfikna på den bruna soffgruppen nu va?



2010-10-17 @ 10:10:57
Postat av: Nanna

Sååååå fint!!!!!!!!!!!!

2010-10-17 @ 11:18:27
URL: http://nannashem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0