Nu åker den UT!!

Efter helgens otäcka händelse så har vi nu skruvat ner och gjort oss av med lilltjejens loftsäng. Ut ur det här huset skulle den iallafall till vilket pris som helst innan det händer fler olyckor...

I lördags hade vi ju kalas här och plötsligt hördes en riktigt otäck duns följt av ett hjärtskärande skrik! Det var syrrans lille Stenen som hade lyckats att klättra upp på stegen till sängen och sen trillade handlöst baklänges ner med huvudet i en tv som stod inunder. Fy, vad otäckt det var!! Tack och lov så gick det ganska bra ändå. Davids mamma var här och hon jobbar på Kss så hon var nog lika snabb som syrran att hjälpa till. Handuk med isbitar lades i nacken osv...  Vi vill absolut INTE att det ska hända en gång till men med Nilsen i huset som gör stora framsteg nu hela tiden så är det inte omöjligt att det skulle kunna bli en repris på den här "resan" och det tänker vi inte utsätta varken honom eller något annat barn för...

En annan vanlig vit LÅG sängstomme inhandlades igår på Blocket och den gamla ligger nu på grannens garageuppfart så att han kan hugga ner den i småbitar och elda med den i sin värmepanna:)


Heddan hjälper till å skruvar ner den gamla.....


...här är den "nya" som ska hämtas i veckan:)

Kommentarer
Postat av: Nettan

Usch då !!!...ja de är snabba di små liven, tur att det gick bra

2010-11-30 @ 10:36:27
URL: http://nettanp.blogg.se.se
Postat av: Fru W

Jo jag brukar ignorera första sidan men ibland blir man nyfiken om det är något intressant att läsa :)



Men det jag menar i första hand är nog att inte stötta en bloggsajt som uppmanar människor på fel sätt oftast (enligt mig)!



Usch vilken hemsk händelse :( Vi har en våningssäng men jag brukar se till dörren alltid är stängd så han inte kommer in där när någon inte är där. sen är det på övervåningen och där är vi inte så ofta än. Fast Lion ska ju få sitt rum däruppe om jag blir klar någongång, hehe.



Hur är det med dig förresten? Vilar du eller är du i full fart igen?



kram

2010-11-30 @ 12:29:13
URL: http://mamablues.blogg.se/
Postat av: ninnipinnni

sån vill jag ju med ha

2010-12-02 @ 19:09:47
URL: http://ninninicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0