"klick"

Idag känner jag mig iallafall lite, lite bättre. Det är inte mycket å jag kan fortfarande inte vara uppe mer än några minuter i taget för då blir jag helt snurrig, matt och kallsvettig. Jag ligger alltså mest i min goa säng men samtidigt så måste jag upp å röra på mig lite ibland så att jag inte åker på någon propp i benet. Jag får ju sprutor mot detta, men ändå... 

Nu har jag iallafall "klickat" hem ett par helt ljuvliga julgardiner till köket. Det är ett par helt enfärgade knytbandslängder med pyttelite spets och ett vackert monogram på. Jag kan nästan se framför mig hur fint det kommer att bli tillsammans med min stora svarta smidesljustake:)) 

Sen har jag faktiskt varit uppe en sväng och satt mitt kamerabatteri på laddning så att jag kan ta lite bilder på alla saker jag så länge tänkt att lägga ut på Tradera. Ska verkligen försöka att få ut alla annonserna ikväll och hoppas att man får några kronor för grejjerna så att jag kanske kan ge mig själv en liten julklapp som jag vill ha;)


Kommentarer
Postat av: u

Dom kommer att bli "pricken över i:t" i ditt kök:))

2010-11-14 @ 22:31:07
Postat av: tess

Tusen tack för dina ord och va skoj att du gillade artikeln i Allas om oss och framförallt om August å Malou.



Härligt.



TAck återigen.

2010-11-15 @ 12:24:37
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Fru W

Jätte snygga!! Rött är julens färg!!

2010-11-16 @ 22:57:54
URL: http://mamablues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0