Bortskämd

Igårkväll bad jag David såå snällt om att få komma hemifrån en stund idag, så idag när Nilsen sovit middag åkte vi iväg en liten stund till Lidköping. Jag orkar fortfarande inte sådär väldans mycket - allra minst köra å bil.
Det jag mest ville ha när vi åkte var en riktigt mysig, svart scarf / halsduk så vi började med att åka till Kapp-Ahl. Det fanns hur mycket som helst, men ingen sån som jag ville ha... Jag köpte iallafall ett par tjocka svarta strumpbyxor, ett par benvärmare och ett par söta overknee strumpor m en liten rosett på.

Nu var det ju bara en sak till som jag saknade...Halsduken! Jag kände att jag nätt å jämnt orkade med en affär till så då var ju bara frågan vilken man skulle satsa på:)
Det var nu tanken slog mig att jag ville gå in i syrrans favoritbutik Preben!! Sagt å gjort. Vi åkte dit å där på en hylla låg den. En svart helt ljuvlig scarf från MAYA. Åh, vad fin den var...och det bästa av allt är att nu är den min!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0