Ändrade planer...

Har åkt omkring,ringt runt och letat på nätet efter stora grafitgrå plattor att lägga framför trappan på framsidan. I dagsläget ligger det nu där klassiska sjöstensplattor som jag INTE tycker om!!
Efter att till slut hittat det jag sökte på Beijers och fått reda på att bara EN platta kostade runt 80kr så tvekade jag inte länge på att det kan bli lika fint med vanliga ljusgrå för 17kr/st:)) 

Tänkte faktiskt erbjuda min kompis att hon mer än gärna kan få ta med Nilsen på en liten förmiddagspromenad så att jag redan idag kan åka iväg och hämta plattor:)
 
Igår eftermiddag sattes det sallad, morötter och gurka i trädgårdslandet och drivbänken. Persiljan och gräslöken fanns ju redan där och det märks verkligen att växtligheten satt fart... Du underbara vår!!
 



Kommentarer
Postat av: Milla

Gräslök har jag med & smultron..Ungefär vad jag klarar avler.

Vanliga grå plattor är dock snyggare än sjösten, det håller jag med dig om.Kram

2010-05-06 @ 13:23:57
URL: http://prefersimplicity.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0