Projekt "bredda garageuppfarten" börjar...

Vi har nog världens mest korkade garageuppfart. Den är utformad som en triangel så att det bara går att parera en bil där... Nu ska det äntligen bli ändring på det. Nu ska den breddas och bli rektangulär som de flesta andra har:)
D har börjat med detta projektet och på eftermiddagen när det började dåna så att det vibrerade i fönstren och jag kikade ut, så var det "bara" den här lilla trailern med sleepers (som han hittat under arbetsdagen) han krånglade in på vår lilla gata...
Ja, ja...Det blir nog iaf bra när det blir färdigt:)



Tackar grannen för att han hjälpte till att lyfta av dom så att jag slapp:))



Kommentarer
Postat av: Milla

Spännande..nu händer det verkligen grejer:) Jag skulle inte heller velat bära de där:)

Ser fram emot att se hur det blir när det blir färdigt.Kramar Milla (tack för komplimangen=D)

2010-05-08 @ 09:30:59
URL: http://prefersimplicity.blogspot.com/
Postat av: cecce

Låter som ett stort och krångligt projekt:-) Men...det blir säkert bra när det är färdigt!!



SV: Ja..jag har fyra barn i åldrarna 16, 14 , 10 och 4,5. Jobbigt men kul för det mesta!!



Kramar

2010-05-09 @ 20:55:55
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0