Måste nog tyvärr ta en paus....

Igår förmiddag for jag ut och började ta bort de gamla sjöstensplattorna och jag förstod ganska snabbt  varför de INTE längre tillverkas i måtten 50x50cm. J-vlar vad tunga de var och jag vet dessutom precis vilken platta det var som knäckte till ryggen!! Givetvis skulle jag struntat i att plocka bort resten när jag kände vad som hände men, men...

D skällde på mig för att jag är så egen och inte ber om hjälp och sen påpekade han nog närmare 10 gånger att jag gick som en gammal kärring. -Tack! Jag vet, men går det inte att räta ut ryggen, så går det inte:(

Nu känner jag att minsta lilla rörelse som jag gör fel kommer att utlösa ett ryggskott, så jag får nog ta det mer än försiktigt ett par dagar framöver. Måste ju först och främst se till att kunna bära Nils...


Kommentarer
Postat av: Milla

Aj och visst blir man förb...d när man inser att kroppen inte tål lika mycket som för 20 år sedan. Fy för att bli gammal, skratt.

Hoppas du lyssnar på ryggen så att ryggskottet håller sig borta.Kram Milla

2010-05-10 @ 10:18:45
URL: http://prefersimplicity.blogspot.com/
Postat av: Mr. T

Hejsan

Hur är det med ryggen ? Undrar om du har kvar 4 st sjöstens plattor för då skulle M i stan bli glad



Vi får höras

2010-05-11 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0