Markisvändning

Ja, det har min man gjort idag..vänt på tyget till våra markiser:)

Jag tyckte att det såg så illa och dassigt ut nu när huset målades mörkare med det solblekta, före detta vinröda tyget på markiserna. Vi funderade ett tag på att köpa nytt men då kom jag på att det var någon som hjälpte min mamma med att vända på tyget på hennes markis och den blev så fin! Sagt och gjort. David provade detta idag på våra och det funkade jättebra. Det blev verkligen ett lyft och markiserna ser ut som om de var nya!

Nu ska jag snart göra en pastasallad och sen ska grillen startas upp igen:))




Kommentarer
Postat av: Milla

Vad skönt och ekonomiskt att köra en vända till på dem=D Jättebra tips...jag hoppas på att få upp mitt segel. Ryggen ska jag vara rädd om...antar att jag hjälper till med grävning och dylikt & lämnar det tyngsta till maken?



Vad fint det ser ut med nya färgen och visst var det toppenväder i lördags. Kram Milla

2010-05-23 @ 18:17:29
URL: http://prefersimplicity.blogspot.com
Postat av: louice

Riktigt fint med vinröda markiser till grått & va smart att man kunde vända dom =))

2010-05-24 @ 07:58:22
URL: http://louicel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0