Garageuppfart och kusinbesök:)

Undrar vart helgen tog vägen?? I lördags var det den årliga Götenelördagen här i byn. Vi var där ett par timmar men gav till sist upp eftersom det regnade så!!
Söndagen hade vi ett par vänner här på fika också kom tjejerna plötsligt på att deras pappa hade glömt att han lovat dom att åka med i hävaren (skylift) på Götenelördagen. Alltså fick han hämta dom också fick de åka bort till Brandstationen på en alldeles egen lufttur:)
 
Idag fortsatte iallafall projektet "bredda garageuppfarten". David har slitit med att gräva bort allt gräs och jord, fyllt upp med nytt grus, markduk och paddat... (Jag kan tyvärr inte hjälpa honom eftersom ryggen fortfarande gör såå j-vla ont så jag mår illa emellanåt). Sen kom dessutom min pappa med sin älskade motorsåg och hjälpte till att dela upp och bära de tunga stockarna...

När lunchen stod på bordet ringde lillasyster och sa att hon & Stenen också var på väg hit, så då var huset plötsligt fullt igen:)) 




Småkusinerna:)

Kommentarer
Postat av: Milla

Söt bild på småkusinerna=D

Trist med rygg-j....n Speciellt när det är massor man vill pyssla med=D Vi ska snart börja gräva ute...bäst att tänka på axlar, rygg så man inte förtar sig:) Fy för att kroppen blir äldre, skratt. Men tur att humöret är på topp.

Ha det gott & tonårsproblemen, tja, det går nog att överleva dem med, suck=D Kramar Milla

2010-05-18 @ 17:32:29
URL: http://prefersimplicity.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Din rygg blir nog bra lagom till David är klar med uppfarten :)

2010-05-18 @ 21:17:20
Postat av: D

2010-05-18 @ 23:18:08
Postat av: Dikesgrisen

Tjo vad jag tryckte på fel knapp först...



Har varit EXTREMT dålig på att följa och läsa bloggar ett tag nu

Det går liksom i vågor.



Ville bara säga att jag tycker att du har en fin blogg.

Såg också att du frågat var jag klipper mig.

Mitt hår snaggas och bleks av Bea på Banken Hår&Hud i Skara...

2010-05-18 @ 23:21:15
URL: http://dikesgrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0