Ett guld & ett silver:))

Ja, det tog min lilla duktiga tjej idag på simtävlingen "Pirayasimmet" i Götenes badhus idag..

Jag trodde faktiskt i morses att hon inte skulle orka att vara med eftersom hon åkt på en riktig dunderförkylning, men ungar är ju som dom är och det var inga större bekymmer utan hon sa bara:
 -Får jag bara låna lite nässpray av dig mamma så ska du se att det går bra:))
Och det gjorde det ju verkligen (haha).


Storasyster Ninni & lillebror i publiken...


Koncentrerad tjej inför starten...


..och lycklig efter målgången:)


Nilsen var såå trött, men tävlingen var alltför spännande för att han
skulle hinna med att ta en tupplur:) 

Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

ja det blev det, allt bra med dig? nu ska jag sova tror jag kraaam

2010-05-01 @ 23:50:10
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: ♥anna♥

Vilken duktig tjej!

2010-05-02 @ 11:03:08
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0