Vad skönt det är att bli lite bortskämd ibland:)

Dagen började med att jag skyndade mig iväg till Skara en sväng. Skulle springa in på Maritas Textil och köpa blåa sidenband till dopklänningen. Det är nämligen första gången som det kommer att döpas en liten kille i den klänningen, så därför satt det nu rosa band på den... och det ska ju Nils slippa att ha:) 
Klänningen är såå vacker! Min farmor har broderat in alla namn under åren, på dom som haft den, alltså jag, min syster & alla mina tre tjejer...
 
...men eftersom det fanns hur mycket vackra tyger som helst i affären och dessutom hade de 20% så höll jag nästan på att glömma bort vad jag egentligen hade för ärende där=)) Det finns ju såå mycket fina textilier i helt underbara färger, så helt plötsligt tittade jag på gardiner istället=)) Köpte 2st färdigsydda hissgardiner till köket och hoppas verkligen att det kommer att bli fint nu till våren...

...och när jag kom hem så kom min allra bästa vän sedan 21 år tillbaka, Louise. Hon har alltid med någonting fint till både mig och barnen.. Vet inte varför, men hon vet verkligen hur man piggar upp och skämmer bort  en "gammal" mamma=))

Önskar er en riktigt fin helg!!


Present med alltifrån en Dior parfym till Korres hudprodukter....

...& köksgardinerna som jag hoppas snart ska vara på sin plats:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!

Vart har du köpt de gammaldagsa hissgardinerna??? vill gärna se kort på hur det blir när de sitter uppe...såg väldigt fina ut!

kram kram

2010-03-05 @ 15:42:20
Postat av: yasmine modell fru och mamma

oki hehe kläder är alltid kul åh jag fick så mkt snyggt men orkade inte plåta allt.

presenter är alltid skoj kraaam

2010-03-05 @ 18:19:52
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halloj!



Vilken underbar vän som kommer med presenter!

Sånt uppskattas :-)

Fina gardiner du fyndat! Du måste visa bilder sen!

Kram

2010-03-06 @ 00:14:44
Postat av: Alexandra

Det var jag som skrev inlägget ovan :-)

2010-03-06 @ 00:15:30
URL: http://alexeys.blogg.se/
Postat av: milla

Gardinerna ser ut att kunna passa bra i ditt fina kök...

Snart dop, mysigt. Vi har en släkt-dopklänning som också namnen var broderade på. Det 1:a namnet är från 1935 och senaste 2006. En fin tradition tycker jag.

Skönt med goa vänner som känner ens behov...Ha en riktigt härllig helg med gardinpyssel och annat.Kram Milla

2010-03-06 @ 08:17:19
URL: http://colormythoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0