Lilltjejen kom bort:(

Lilla Selma har ju börjat att gå ut och utforska trädgården. Hela veckan har hon hållt sig här runt huset, men sent igårkväll var hon plötsligt borta!! Hade ju sett hur hon hoppade runt i en buske på baksidan bara en timma innan...nu var hon puts väck!!
Gick runt i kvarteret och letade och letade, men ingen Selma. Blev ju såå orolig så jag sa till och med David att hon kanske fryser ihjäl inatt. Gissa om han tyckte att jag tog i lite väl hårt (haha). Han lugnade mig och sa att hon är snart hemma igen.
....och det var hon:) Precis när jag skulle gå och lägga mig så stod hon plötsligt där!! Hon hade alltså lurat mig och varit inne hela tiden. Troligtvis har hon somnat i stora tjejens rum bakom tvättstugan och där letade jag ju givetvis inte....
 

Kommentarer
Postat av: U

Vilken tur!!! Jag har ju inte hunnit att hälsa på henne ännu:)

2010-06-16 @ 15:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0