Premiärtur

Det blev en väldigt liten premiärtur på motorcykeln igår och tur var väl det. Åkte ju ingenting förra sommaren eftersom Nilsen låg i magen då och året innan blev det inte många meter åkt heller....
Redan efter ca 1 mil så kände jag hur dålig rygg jag har..., men till helgen så hoppas jag på kanonväder för då åker ryggbältet på och sen blir det nog en liten utflykt ut till Öglunda där jag är uppväxt och ev ett litet stopp på vägen hos syrran. Det är faktiskt rena lyxen att åka iväg ensam. Tyst och fridfullt... Du hör inte telefonen och resten av familjen är hemma...
Tror att det är det som kallas egentid:))


Kommentarer
Postat av: Emma

Du brukar ju inte komma så mycket längre än garageuppfarten. Motorcyklar brukar inte behöva vila liggandes. ;)

2010-06-16 @ 18:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0