Mosters älsklingar:))

Idag skulle syrran in till stan och klippa sig så att jag följde med henne dels för att passa på att köpa en ny bikini och dels för att ta hand om hennes små godingar under tiden:)
Nu hör det till saken att lille Stenen älskar ingen mer än sin mamma för tillfället, så att jag körde runt honom i hans kärra i över en timma utan att visa mig för honom:) Det funkade jättebra så jag hann till och med köpa 2 bikinisar + ett par andra fina saker...

Sen åkte vi hem till oss. Åt lunch o fikade lite... Sparven badade i poolen och givetvis ville hennes lillebror också vara med. Han gjorde allt för att komma i. Kläddrade på stegen och stod på tå för att komma i vattnet. Han såg bara för härlig ut:))






Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Härligt att åka till Bulgarien! nice

Jag målar Lillans nya växa säng...slipat o grundat. Sen har vi dragit igång ordentligt i vårt uterum o satt upp pärlspont som jag nu börjat måla första lagret på. ha en underbar resa Anna!!!

2010-06-29 @ 14:26:58
Postat av: ♥anna♥

Tack! I november är det dags! =)

2010-06-29 @ 19:58:17
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0