Blocket = min favoritbutik:))

Jag vill börja med att säga att jag fullkomligt älskade mina stora korgstolar och det stora bordet jag slet så med i vintras men till sist blev det ohållbart. Den stora gruppen i mitt lilla kök funkade inte längre. Man kommer till ett stadie där man inser att det praktiska vinner över det snygga - tyvärr:(

Jag visste på ett ungefär vad jag ville ha istället men ville också se och provsitta innan jag köpte något annat så i lördags tog jag med mig Nilsen & Hedvig och åkte till Mio i Mariestad. SHIT, vad dyrt det var! Hem igen och satte ut en annons på Blocket på mina köksmöbler. Inga problem. De säldes på en timma blankt till ett par i värmland. Det fina med detta var att nu hade jag helt plötsligt tjänat 500kr på matgruppen sen jag köpte den=))

Ut och kikade på Blocket igen...och där var den! En gammal annons, inlagd i april, på ett "Plaine" bord i valnöt från Mio. Tjejen som sålde det begärde 3500, hade sedan sänkt det till 2500 så jag skickade ett sms att hon fick 1600kr. Hon antog mitt bud så nu har jag varit på en liten utflykt till Skövde och hämtat detta och det blev verkligen kanonbra när det kom på plats!!


Rottinggruppen...


som byttes ut mot denna nätta grupp


Stannade också till i min favoritaffär i Brännebrona där de säljer 2:a sortering
på Markslöjds lampor. Hittade den här lampan som passade perfekt till bordet:)

Kommentarer
Postat av: cecce

Vilket fynd!!!

Dessutom till en överkomlig peng!

Å snyggt blev det!

Bra jobbat!!



Kramar

2010-06-13 @ 23:44:15
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag är så sugen på att träna, men man ska ju tydligen inte de när man ammar. Så får la göra de när jag ammat klart :D tills dess blire promenader :D Ja de har gått bra hitills, men de brukar väl stanna av tror jag? Ja men jag äter massa götta fast bara på helgen haha

2010-06-13 @ 23:57:35
URL: http://snorpaan.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tycker du ska döpa om din blogg till bytaköksbord.nu

2010-06-16 @ 18:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0