Bakåthopp resulterade i bruten arm:(

Min lilla tjej Hedvig var igår i lekparken med sina kompisar och gungade... Heddan hade tydligen bestämt sig för att göra ett sk bakåthopp ifrån gungan. Detta gick ju som väntat inte så där jättebra precis, utan hennes pappa ringde till mig och sa att han trodde att armen gått av. Han åkte in med henne till sjukhuset och där konstaterade de ganska snabbt att så var alltså fallet!! Stackars liten... Efter flera timmars väntan på att bli gipsad så kom istället läkaren ut och sa att hon fick åka hem och sova utan gips, eftersom hon skulle bli tvungen att komma tillbaka idag och opereras!!

De har nu åkt tillbaka till sjukhuset och jag sitter här och väntar på att de ska ringa snart och säga att allt gått bra..

Ett litet tips bara. - Gör INGA bakåthopp när ni gungar;)


Kommentarer
Postat av: Milla

Aj, stackars lilla gumman:( Usch måste kännas kluvet att inte vara med på sjukan. Att bara vänta menar jag:) Hoppas att du snart får besked och att ni snart kan skriva på gipset. Det brukar ju vara det roligaste, kanske inte nu men efteråt:)

Hoppas du förstår hur jag menar.

Tänker på er. Kram Milla

2010-06-03 @ 13:04:27
URL: http://prefersimplicity.blogspot.com
Postat av: ♥anna♥

Stackars Hedvig!

2010-06-03 @ 22:33:20
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0