Hemma igen... och möttes av två små "riskorn":))


Då var vi hemma i lilla Götene igen efter en alldeles underbar vecka i Bulgarien!

Det började inte sådär jättebra... Lilltjejen skulle ju in tidigt på onsdag morgon till sjukhuset och ta bort gipset. Nu blev fallet inte så, utan att det hade tyvärr inte läkt färdigt så att de skulle göra en ny skena till henne under dagen... Tur att hennes pappa var med henne. Han talade om att hon skulle med ett plan om ett par timmar och vips så hade han satt fart på halva sjukhuset!! Tio minuter sena kom de hem, men med en plastskena på armen så att hon skulle kunna bada hur mycket hon ville:)

Veckan har varit helt underbar förutom att det tog ca ETT dygn för mig innan jag började att sakna lillkillen så att det gjorde ont i mig! Jag ville hem!! Givetvis går det ju inte bara att åka hem sådär helt apropå, men jag pratade med David i telefonen varenda kväll och han talade om att allt gick bara bra. Då lugnade jag ner mig lite:) 

Vi har solat, badat, spelat minigolf, handlat och ätit en massa god mat, men att få komma hem och bli mött av en liten glad kille som fått två små riskorn till tänder - Det tog nog priset;)


Ny plastskena på armen...




Sandslottsbygge...


Mor och dotter solar ikapp:)


Golfturnering...


...och två små fina "bissingar".

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh, vad det gick snabbt:) och så har han fått små tänder med, vad fort det händer grejer i deras ålder. Välkommen hem;) Ni ser ut att ha haft en toppen vecka där nere. Kram milla

2010-07-07 @ 22:20:15
URL: http://prefersimplicity.blogspot.com
Postat av: U

Valkomna hem!!! Ni ser ut att ha haft det gott trots allt:)

2010-07-07 @ 22:41:43
Postat av: Malin

Ser ut som att ni haft det fint=) Fast det är klart det blir jobbigt när man saknar minstingen. Men han har säkert inte haft ont av det, det är ju värre me oss

2010-07-08 @ 12:45:30
URL: http://svartam.blogg.se/
Postat av: ♥anna♥

Ser ut som att ni haft härligt trots saknad av lillebror=)

2010-07-08 @ 17:11:26
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0