Då var köket klart!!

Då var då köket äntligen klart, förutom en ny lampfot till fönsterlampan, men jag hoppas att min man kanske slutar i rimlig tid idag så att jag kan ta den bilen när han kommer hem:) Min är nämligen stendöd!! Amerikanska bilar är tydligen inte tillverkade för minusgrader:)
I förmiddags såg vädret ganska lovande ut för en promenad till lampaffären...,men bara jag tänkt tanken så började det att snöa!! Så det kändes bäst att stanna inne m lillkillen, tycker det är onödigt att ta ut honom när det är såå kallt!

Här kommer iaf lite bilder på bordet före & efter som lovat. Skönt att det äntligen är klart för jag kan villigt erkänna att det har INTE varit roligt att stå utomhus & slipa i 15 minusgrader!!

Blev också väldigt glad när jag hittade mitt stora fruktfat som jag köpte när jag och min man var i Tunisien förra året. Det passade perfekt på köksbordet, måste bara fylla det m en massa goda frukter först:)

Bordet före...


...& här är det äntligen betsat, lackat & lite slipat för ett mer gammaldags utseende:)

Fondtapeten med engelska tidningsannonser & en hylla jag gjort i samma färg som bordet...

...enkel bordsdekoration

& mitt stoora fina fruktfat från Tunisien:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jösses vad snyggt det blev=) Du är händig du!!

2010-02-03 @ 09:31:50
URL: http://svartam.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc inredning & design

Åh så fint ni har det! Gillar tapeten starkt - roligt med något annorlunda! Ha det gott/Emmy

2010-02-03 @ 13:35:10
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Men så fint det blev! Vad duktig du e! Jätte fin bild på dig & sötisen!

Kram

2010-02-04 @ 00:54:30
URL: http://alexeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0