Kärlek vid första ögonkastet:)

Dagen började riktigt bra eftersom jag inatt har fått sova 9 timmar i sträck:) Sen ringde jag den underbara Försäkringskassan och fick "bara" nummer 259 i telefonkön! Som tur var, fick jag äran att prata med en riktigt trevlig människa som hjälpte mig att få igång e-legitimationen som helt plötsligt försvunnit!!
Nu har jag iallafall precis kommit hem efter en liten tur till metropolen Skara:) Kände redan i morses att jag måste komma iväg lite.., så först blev det en sväng till ÖoB där det inhandlades tråkiga basvaror + ett par glasvaser,sten & blockljus som nu får pryda vardagsrumsbordet.
Efter detta kikade jag in på MAGASINET, där det alltid finns något roligt till hemmet. Jag var ute efter ett par kuddar till soffan, men gick förbi en hylla där det stod en helt fantastisk lampa - Det blev kärlek vid första ögonkastet!! Dessutom var den ju marinblå & blev såå fin i vardagsrummet eftersom jag bytt klädsel på sofforna igen! Och jag lovar er - Att få på en annan klädsel på mina soffor...., det är värre än ett helt träningspass!!

Nej, nu ska jag springa över till grannen och hämta lite saker som hon handlat åt mig på IKEA i helgen. Såå skönt att slippa att åka dit själv:) 

Min fina lampa:)


"Ljusstakarna".

Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

tack ja lillen mår nu betydligt bättre och vi är hemma.

jag mår dock för jkligt men ska t,o,m försöka baka lite kanelbullar idag mitt i all snuva och hosta hehe

Är mannen min sugen på bullar så är det bara att ställa sig i köket hehe.

ne men kan va mysigt att ha till kvällens film.

vad hittar du på? kram

2010-02-22 @ 15:13:57
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: yasmine modell fru och mamma

4st det är inte lite de hehe.

nejdå ska inte baka ihjäl mig bara tvinga iväg mannen till affären så han kan handla ingredienser.

kram på dig

2010-02-22 @ 15:21:10
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: milla

Alltid roligt med nya fynd. Finemang blev det.Kram

2010-02-22 @ 17:53:14
URL: http://colormythoughts.blogg.se/
Postat av: Malin

Underbart med så många timmars sömn=) Kram!

2010-02-22 @ 21:10:48
URL: http://svartam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0